Selam herkese 😇 bebeğim 19 aylık ve bu aralar hep bir havluya sarılıp sarmalanıp yani kundak gibi ve kucağıma gelmek istiyor. Bu sizin başınıza geldi mi? Güvende hissetmek istiyormuş gibi yorumluyorum ama.. Hani köpek dişleri de çıkıyor şimdi ve iki yaş yaklaşıyor. Onunla alakalı mı acaba? Sizde böyle şeyler oldu mu? Ya da bunun sebebinin ne olduğu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi bana🥰