Busex merhaba ben düzenli olarak yapıyorum. İlikli kemikleri fisslere koyup 1 saat kaynatıyorum, başka bir düdüklü ise örneğin anneminki eski tip, onda 2.5 saat kaynatıyoruz. Açınca zaten hepsi çıkmış oluyor. Sonra süzüyoruz tülbentle. Kalanı da el blenderıyla geciyoruz. Karton bardaklara boşaltıyoruz ve o seklde buzluga atıyoruz porsiyonluk oluyor. Bebeğim için, soğuyunca silikon buz kalıbına dökeceğim ya da buz torbaları satılıyor keserek kullanıyorsun tam bebek porsiyonu, onlara dökeceğim henüz yapmadım bebeğime