Kızlar Adana'daki kuzenimle konuştum Şu an Adana'da Kızamık hastalığı tehlikesi varmış mülteciler geliyormuş ve aşıları yaptırmayan çocuklardan yayılıyormuş, kuzenim sağlık ocağından aramışlar Normalde kızamık aşısı 1 yaşında yapılıyormuş Ama bu tehlikeden dolayı 8,5 aylık kızına şimdiden kızamık aşısı yapılmış mutlaka Sen de araştır ve yaptır dedi ama benim şu an kızım 6 buçuk aylık ve süt ürünlerine yumurtaya alerjisi var bildiğim kadarıyla yumurta alerjisi olanlara yapılmıyor Siz bu aşı hakkında ne düşünüyorsunuz erkenden yapılabilir mi