alihamzahlas Bebeğim 4 aylık oldu kundağı baya seviyor. Geceleri o şekilde uyutuyorum. Artık dönmeler başladığından tehlike olmaması adına bırakıcam. Hemen alışır mı? Bu durumla nasıl baş ettiniz ?
etuerk alihamzahlas 1 hafta sürmeden alışıyor önce ilk kol çıkarın bir kaç gün sonra ikinci kol derken kundaksız yatırın
alihamzahlas etuerk gündüzleri yapmıyordum zaten ama hemen uyanıyordu artık geceleri de tehlikeli olur diye düşündüm. Uyanır bu gece illaki ama tekrar uykuya devam ettirmem lazım. Nasıl alışırsa o şekilde gidiyor çünkü 😂 abisi 4 yaşında hala sallanmak istediği oluyor düşün 😅
etuerk alihamzahlas 4 aydan sonra desteğe dönüyormuş zaten kundak ben hemen 3. Ayda bırakmıştım inşallah hemen olur