Selam annişlerrrr. Oğlum 14 ünde 15 aylık olcak. 6.aydan beri boy kilo sorunu var. Nerdeyse çoğu bölümden takipliyiz. Ama yok abi ne kilo alıyor ne uzuyor ne de bir neden buluyorlar. Beslenmesi güzel. Yemeyen çocuk olsa dicem tamam. Yok yiyorda hani. Seçme huyu da yoktur herşeyi de yer. Besinlerine çok dikkat ederim. Günlük protein kalori ihtiyacının fazla fazla üstünde yediririm. Ama artık oğlumdan daha küçük çocukların yanında minik kalması sürekli bu çocuk küçük denmesi gerçekten sinirimi bozuyor. Sağlık açısından vitamin eksikliği var. Anemiden hastanede de yattı 7.ay sonu 8.ay başlarında. Şuan sadece kan değerleri düşük
Diğer vitaminleri hallettik.
Boy uzamaması olarak 6.aydan 11.aya kadar hiç uzamadı. 11. Ayda Bir anda 71 cm oldu. 12.ayda 73 cm oldu. Sürekli doktor kontrolündeyiz. Hala 73cm. Endokrin de gördü, tüm testleri yapıldı. Bizlik bir şey yok dedi. Hemotoloji hala takipli beslenmesine dikkat et diyor artık onlarda, Yapacak bir şey yok diyorlar 🤦🏽♀️ alerji bölümü 15.ayda görecem tekrsr dedi. Bu ay çağıracak. Metobolizma da aynı şekilde bu ay görecek. Çocuk doktoru da.
Hani yanlış bir bölüme veya eksik bir bölüme fslan mı gidiyorum ya da yanlış bir şey mi yapıyorum artık anlamıyorum. Kemik içerisimde bulunan vitamin minarellere de, protein oranlarına dikkat ederek beslenmesini yaptırıyorum.
Neler önerirsiniz nasıl uzar çocuğum 🤦🏽♀️🤣🤣🤣 hala 9-12 Ay giyiyor. Hatta 6-9 aylar bile oluyor öylr diyim size 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ ay bana bir el atın tecrübeli annelerim