1 yaşına kadar kuzu iliği kullanın diyorlar. Ben kuzunun kemiğini önce sirkeye koyup kanını süzüyorum. Sonra kaynatıyorum uzun bir süre. 6-7 saat kaynatanlar da var ama ben2-3 saat kaynatıyorum. Sonra süzüyorum. Çünkü yeşil bir renk oluyor. Etlerini sıyırıyorum çorbanın içine atıyorum. Yayla çorbası yapar gibi yoğurt ve biraz un koyuyorum yumurta koymuyorum. Yavaş yavaş karıştırıp birleştiriyorum yoğurt ve unla. Daha sonra da sarımsak rendeleyip küçük küçük içine atıyorum. Böyle çok yedirdim bebeğime. Ona tuzsuz ayırırdım geri kalanını biz yerdik.