Merhaba arkadaşlar, 1 senedir başımda dönme değilde böyle boşluğa düşermiş gibi sanki hızla arabayla yokuş aşağı gidersin de için kafan bir garip olur onun gibi bir his var dengesizlik, bacaklarda güçsüzlük bayılma hissi var gitmediğim doktor kalmadı check up oldum neredeyse kardiyoloji nöroloji ortopedi emar tomo kan vs. sadece boyunda dar kanal ufak bir fıtık ve boyund düzleşmesi çıktı bu yapmaz dediler pskytra yönlendirdi her gittiğim doktorpanik bozukluk dendi ortlama 1 senedir de ilaç kullanıyorum terapi aldım vs ama bu his geçmiyor gerçekten kafayı yiyeceğim psikolojik olsa neden hiç geçmesin çok şükür tetkik tahliller temiz ama neden bu kadar oluyor hayat kalitem sıfıra indi dışarı çıkamıyorum 1 senedir tek başıma bayılacağım diye çocuğumla bile ilgilenemedim doğru düzgün boyun sıkıntısı bu kadar etkiler mi? Yâda psikolojik olarak gerçekten bu fiziksel belirtileleri yaşayan var mı? Bana somatizasyon ve panik bozukluk dendi. Kullandığım ilacın da haddi hesabı yok artık :(