babyilkay Kızlar normal doğum yaptım 2 ay olucak nerdeyse ve o günden beri kabızım çok suda içiyorum ama yok ve artık afedersiniz otururken makatım çok ağrıyor sizce doktora gitmelimiyim
Turan2211 9 ay oldu doğum yapalı hala kabızım çok zor 1 hafta geçiyosa 2 hafta kabızım doğumdan önce ve hamileyken hiç kabız olduğumu bilmem . Ve sürekli lifli besleniyorum çok fazla su içiyorum ama geçmiyo çözümünü bilen bulan var mı ?