asbet el ayak hastalığının bir ilacı yok maalesef. Benim bebeğimde geçirdi. Kreşte yakalandı. 2 hafta içerisinde düzeliyor. Benim bebeğimin ağzında tek nokta da vardı popo el dirsekler de vardı. Uzun süren kısım popı oluyor oda nemli kaldığı için sanırım . Ateş ağrı yaptığı için calpol veriyorlar