Oğlum 1 yaşında yaklaşık da 5 aydır cerazette hapını kullanıyorum sağlık ocağında hiç aralıksız için dendi ara vermeden ancak kullandığımdan beri hiç adet olmuyorum ara da vermediğim için adet görmüyorum henüz tekrar cocuk düşünmüyorum. Ama ilerde tekrar düşünürsem bu hap ilerde bana engel olur mu bu hapı kullanıp bıraktıktan sonra hamile kalan var mı aranızda