Oğlum 2 buçuk yaşında kreşe başladı 1 ay oldu 3 4 saat gidiyor neyse başladığından beri sümük ve öksürüğü var hasta değil ama sümük özellikle geçmedi elimden geleni yapıyorum bu konuda doktora da götürdüm burnu aktıkça koluna siliyor kolayına gidiyor malesef peçeteye sildirmeye cebine koymaya alıştırmaya çalışıyorum ama malesef tam mümkün olmuyor takdir edersiniz. Bugün akşam belli belirsiz sümüklü dedi kendi kendine ben ne dedin dedim demedi bir daha eşim de duymuş. Demek ki kreşte biri dedi sorgulayıp aklına kazımak istemedim ama bir tık kalbim de kırıldı. Sizce öğretmenine çıtlatsam mı yoksa birşey demesem mi. Biraz kalbim kırıldı üzüldüm bun duymasına ama orası da okul hayat bi yerde neler duyacak diyorum ama daha çok küçük de diyorum göze batmak amma abartı aileler var dedirtmek de istemiyorum daha yolun çok başındayız ama demeli miyim de bilemiyorum bize bir akıl verin kızlar