Metemommy Yanlız olmadığıma mı sevineyim yoksa çocukların böyle olmasına mı üzüleyim bilemedim. Benim kızımda şu an 17 aylık2-3 gündür inanılmaz bitti huysuzluk ağlama krizi dediğiniz gibi sebepsiz sürekli mama diye ağlamaları ama asla hiç birşey yememesi inanılmaz üzülüyorum bu duruma. Sanki anlık atak vuruyor 1-2 aaat sürekli herşeye ağlıyor kucaktan inmek istemiyor hiç birleyden memnun olmuyor bazen inanılmaz bunalıyorum ne yapacağımı şaşırıyorum. Uykuya sıra gelince biz 2-3 aydır tek uyku uyuyoruz. Tamamiyle kendisi bu düzeni oluşturdu ben ne kadar da iki uyku yaptırmaya çalışsam. Sabah 8-9 da uyanıyor 12-13 gibi uyuyor 15:00 gibi uyanıyor ve bi daha 8.30-9.00 gibi uyuyor ama nadir arada bir gece 2-3 gibi uyanıp 1-2 saat uyumuyor. Dengem alt üst olmuş durumda ama zannedersem 2 yaş sendromuna hazırlık bu süreç Allah yardımcımız olsun