Herkese iyi akşamlar benim kızım 3 aylık,emmediği ve uyumadığı sürece hep ağlıyor.gaz problemi de yok.ana kucağına ya da yatağına koyduğum an ağlamaya başlıyor.kucağıma alınca genelde susuyor ama bazen kucaktayken de ağlıyor.ve gündüzleri toplam en fazla 2 saat uyuyor.geceleri de toplam 6-7 saat uyuyor.neden bu kadar çok ağlıyor işin içinden çıkamadım.ve gündüz az uyuması normal mi.bütün gün kucağımda ya da memede kalmak istiyor.bu durumu nasıl çözebilirim 🥺