Kızlar merhaba 9 aylık bebeğim var uykuda acayip sıçrayıp uyanıyor . Ben yanında duruyorum ama uykudan bir uyanışı var feryatla ağlıyor resmen hüngür hüngür korkuyor heralde uykuda 😔😔 uyanınca pışpış yapıp emziğini veriyorum ama etrafa çok korkarak bakıyor yaklaşık 2 aydır var napıcam bilmiyorum sizin başınıza geldimi hiç ? Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var sağolun şimdiden