Dün sabah 18 ay aşımızı olduk akşam saat 10 kadar herhangi bir ateş durumu yapmadı daha sonrasında ateşi bir anda 38 yükseldi ateş düşürücü vermemize rağmen hep 37,5 da seyretti ateşi şu an hala daha ateşi var bu kadar uzun sürmesi normal mi birde kızımın bacağında bir sertlik oluştu aşıdan sonra o bölgeye dokundurmuyor hiç bir şekilde sağlık ocağı şişlik olabileceğini söyledi ama bu kadar uzun ateşinin sürmesi huzursuz ediyor beni