Sdmznr21 Ben sizin postunuza farklı bir açıdan yaklaştım. Sanki ilk baştaki yorumunuzla bu yorumunuz arasında bir tutarsızlık var gibi hissettim ☺️Ben bu son söylediğinize pek katılamıyorum. Mesela benim eşimin ailesi çok gelenekçi, içe kapalı, bazı tabuları yıkamamış ama eşim okumuş, farklı fikirlere açık ailesinden farklı bir insan. Şimdi ben eşimi yetiştirmiş diye 30 yıl önce kayınvalidemin yaptığı yanlış şeyleri onaylayamam. İnsan hayatta bşraz da kendi kendini yetiştirip, geliştirmeli. 😍Ha saygısızlık yapmama konusuna katılıyorum ama açıkçası ben özellikle bebeğimle ilgili tasvip etmediğim istemediğim bir şey varsa aman kırılmasınlar diye susamam 😉Bu forumda bazı yorumlar görüyorum kadının kaynanasından eşinden çekmediği kalmamış ama hala ben şimdi ne yapayım diye soruyor. Hakkını savun, ezik durma, güçlü ol. Bu konuda böyle düşünüyorum doğrusu ☺️