beybimeybi merve171214 bazı makinelerin kenarında hamurun toplandigi yazıyor sizinkinde de öyle bir durum oluyor mu
merve171214 kayipbaliknemo kek,poğaça,ekmek,çiğ köfte yapılacak herşeyi yapıyorum her gün çalışıyor mutlaka
merve171214 kayipbaliknemo makinede yıkıyorum kasesini çırpma parçalarını elde yıkıyorum makineyi de nemli bezle siliyorum zaten batıklığı olmuyor bir tek kasesi ve çırpma parçaları batıyor