eylulada07 13 günlük kızım var çok hastayım hastalıktan kızımla zor ilgileniyorum süt sağıp eve koysam serum taktırsam bu süre zarfında sağdığım sütle beslesem kızımı olur mu benim gibi bi durum yaşayan var mı aranızda ?
yellowwolf eylulada07 Öncelikle geçmiş olsun canım, bu süre zarfında çok ağır değilsen bal, limon, pekmez, ılık süt içmeni tavsiye ederim. Maske ile bebeğini emzirsen daha iyi olur.. Yine de doktora sorman daha iyi olur, hastalık derecesini bilmiyorum çünkü.
miniikmucizem_ eylulada07 Nasıl rahat edecekseniz öyle yapın ben maske takıp emzirebilirsiniz ben grip olduğumda doktora sormuştum süt hastalığa karşı antikor ürettiği için sutunuzden bulasmayabilir maske takarakta destekleyebilir siniz 3 kere grip atlattım biri ağır geçti çok şükür hiç bulaşmadi bebeğime emzirmeye devam ettim🙏🏻yinede siz bilirsiniz ama her bebeğin bünyesi aynı olmayabilir☺️
Kusbusra Canım sarımsak kürü iç instada hastalanmayançocuk sayfasında tarifi var çabucak toparlarsın bununla