9 buçuk aylık bir kızım var, benim kucağımdayken başkasını gördüğünde hep kucağına atlıyor. Çalıştığım için 8.ayından beri bakıcıya veriyorum hiç ağlamadı tepki bile vermiyor. Babasını görünce güler sevinir ama bana hiç öyle yapmıyor hatta bazen başkasının kucağından alırken bana gelmek istemiyor. Beni hiç emmedi sağımla besledim onu, acaba beni tanımıyor olabilir mi sizlerin bebeği nasıl?