nurtenaslan Kızlar sezaryen doğumdan ne kadar sonra korse kullanmaya başladınız doktorum 6 hafta sonra kullanabilirsin dedi ve günde ne kadar takmam gerekiyor
Gizem51 Ben 10gün sonra takmaya başlamıştım 40ın çıktıktan sonra takmanın pek anlamı kalmıyor bence göbek olduğu gibi kalıyor çünkü bana doktorum 1hafta 10gün sonra kontrolden sonra takabilirsin demişti bi sorunda yaşamadım şükür