Cipsdelisianne Kızlar küçük idrar yaparken yanma falan yok ama aşırı koku var kendim oturdugum yerden alıyorum kokuyu kusura bakmayın yazıyorum böyle ama Ne yapmam lazım 15 gün sonra randevum var doktora da soracam ama gebelikte sıkıntı olur mu
rabilay Cipsdelisianne ben son ayda yaşadım çok zordu gerçekten doğum sancısı gibi bi sancı girdi geçmedi saatlerce ağlaya aglaya hastaneye gittik 5 tane serum yedim yine de geçmedi o sancı hatırlamak bile istemiyorum. Nst bağlıyorlar doğum sancısı çıkmıyor en sonunda tahlilde çıktı idrar yolu enfeksiyonu olduğu ama saatlerce ağladım ve mecburen antibiyotik kullanmak zorunda kaldım . Bence bu raddeye gelmeden bi doktorunuza yazın belki bi önerisi olur.
busraala Cipsdelisianne eğer ki idrar yolu enfeksiyonu varsa lütfen çözüm bulun ve gerekli tüm ilaçları kullanın. Bebeğim bu yüzden enfeksiyon kapmış doğum yaptıktan sonra onu görmedin yoğun bakıma aldılar çok üzücüydü
Aklimideliricem busraala aynen benim iki gebeliğimde de idrar yolu enfeksiyonu oldu ilaç içtim geçti tekrar başladı idrar kültürleri de hep temiz çıktı doktorumda anlamadı yani aslında. İki çocuğum da küvezde alındılar enfeksiyon kapmışlar
busraala Aklimideliricem benimde tahlillerimde çıkmıyordu ama anne bir kere bile enfeksiyon kapsa bebeğe geçebilirmiş
Tubanurrr Cipsdelisianne evet hamilelikte enfeksiyon tehlikeli gerekirse bir acile gidin vesair hamilelikte kullanılan antibiyotikler var kullanın gecer