Usnac1995 Canım aşılar konusunda iki farklı görüş mevcut burada korkularımı dile getirince uyarı yedim. Araştırma yapıyorum hep bir yanım önemli olanları yaptır diyor menenjit de bunlardan birisi bir yanım ise acaba gerçekten iyilik mi yapıyorum çocuğuma kötülük mü diyorum. Çünkü sosyal medya beni bitirdi gerçekten. Aşı yıllar önce bulunan bir şey bakınca örneğin maymun çiçeği virüsü geldi ülkeye de mi yıllar önce çiçek aşısı olanlar bu hastalığa yakanlamayacak ben kızamık ve su çiçeği geçirdim su çiçeği neyse de kızamık beni öldürüyordu gerçekten mahvoldum küçüktüm annem nasıl hatırlıyorsun diyor ama o kadar ağırdı ki hatırlıyorum. Çok acı çekmiştim bir sürü döküntü ateş halsizlik ağrılari çabası şimdi bu aşıları bebeğime yaptirmasam benim yüzümden bir sorun çıksa diyorum ben ne yaparım Allah korusun aşıların içindeki civa beyni etkiliyor ve otizm yapıyor deniliyor bu durum olursa ki hiç kimsenin evladına olmasın o zaman ne yaparım kafa vur milyon ama yine de yaptırıyorum korkuyorum çünkü ölümcül sonuçları var çünkü yakalanırsa