Oğlum 2 aylık ama sürekli kucakta aralıksız abartısız uyandığından yatana kadar hep kucağımda bıraktığım an hemen ağlıyor evde yemek temizliği geçtim tuvalete bile zor gidiyorum dört gözle bekliyorum ki eşim gelsin kendi kendine kalamıyor hiç uyutup bırakıyorum 3 5 dk sonra ağlayarak uyanıyor kucakta uyuyor sadece ben mi çok kucağa alıştırdım bu aylarda normal mi ya da nasıl kucağı biraz bıraktırabilirim