Kızlar bebeğim 18 aylık emzirmeyi bıraktırmayı düşünüyorum çünkü artık beni emzik niyetine kullanıyor. Ne gecem kaldı ne gündüzüm iş güç yapamaz hale geldim sürekli emmek istediği için. Emdiği de yok sütü emiyor sonrasında öyle durmak istiyor. Bende bıraktıracam artık. Ama zor mu oluyor kızlar bıraktırması, Kaç gün sürdü, neler yaşadınız, nasıl bıraktırdınız ?? Haydi sohbet edelim anneler.. Bana motive verin çünkü bıraktırmakta bana koyacak ağlıyorum bıraktıracam diye 😁😁🤣🤣