Babyyyyyy Kızlar bagzen nefesim kesiliyor gibi sanki kalbim duruyor Gibi Bi anda oluyor bunun için hangi Polikinige gitmem grkyor doğum yapalida 3 ay oldu Bende hem nefes darlığı gibi oluyordu ama gitmek nasip olmadı hastaneye
Melsaboz Babyyyyyy benimde oluyodu ama bende anksiyete varmis dogumdan sonra olmaya basladi pskiyatriye gttim o teshisi koydu. 6 ay oldu dogum yapali o gecti bas donmem bayilcak hissi gelmeye basladi biara da uyusmalarim vardi el ayak tum vucut mr tomografi herseye girdim bisey yok