Kızlar aranızda uygulamayı kullanıp ödeme sorunu yaşayanlar var mı ? Sepetimde ürünler var dün geceden beri bir türlü alamıyorum, ödeme kısmına geçince tek çekim ve taksit olarak görünen kısım silik olarak çıkıyor ve hiç bir seçenek işaretlenmiyor, o yüzden de ödeme yapamıyorum, sabahtan beri müşteri hizmetlerine bağlanıyorum ancak çözemediler, aranızda bu durumu yaşayan oldu mu ?