11 aylık olacak 4 gün sonra koltuğun kenarlarına tutup ayağa kalkıp 3 4 gündür iki bacağını açıyor. Sonra ağlıyor düzeltiyoruz yine yapıyor sürekli böyle engel olamıyoruz bacağı ayrıldı ayrılacak nerdeyse kızarıyor ağlıyor kurtarın diye düzeltiyoruz bidaha yapıyor kendi isteğiyle deliricem resmen sizinkiler de varmı böyle bişey bı benimki mi değişik ,🫣