Radyab34 Merhabalar, acaba doğumdan sonra ne zaman kuaföre gittiniz boya için. 3 aylık olduk saçımı boyatmak çok istiyorum fakat acaba birşey olur mu diye düşünmekten boyatamıyorum. Sizler boyattınız mı ?
Bsmdg Radyab34 Boyatmadım ne olur ne olmaz diye. Zaten bebekten sonra sosyallik kalmadı bende. Beyazlarımla barışığım şu an 😊
curlysister Radyab34 diplere gelmediği sürece boya olabilir denmişti eğer dip boyayacaksanız 6. Ayı beklemeli ve organik boya kullanmalıymışsınız