Kızlar bebeğim 5 aylık, bir eğitmenle ilerleyecektim ama kendim devam ettim. Eğitmen ücret almadan yönlendirdi beni sağolsun. Çok detaylı anlatan bir kitap da okudum. Ama başaramadım 😔 ağlamasına dayanıyordum zaten sürekli yanındaydım ve sakinleşmediğinde kucağıma alıyordum. Ama sakinleştiğinde dokunmayı bırakmadığım için temas bağımlısı yapmışım, sonra onu kesince oğlum yine ağlamalara başladı. Derken 1,5 haftadır bir gün iyi bir gün kötü ilerledi.
En son dün artık uykusuzluktan memede uyuyakaldı. Ben de eeeeh s*kerler eğitimmiş falan dedim 😂 bir şekilde uykusu düzene girer heralde diyerek pes ettim 🥹