Kizlar merhaba 3 gündür hastayım 2. Gün acile gittim emziriyorum bebeğim 18 aylik diye therflu verdi sadece oda tam etki etmedi boğazinda pek bisey yok dedi ama benim kulaklarim falan kaşiniyor hala hastayim arada hafif ateşim de çikiyor iniyor grip devam ediyor hala burun akintisi öksürük size sormak istediğim yetişkinler de ateş kaç gün normal ama boyle çok ateş değil yani 37.5 falan oluyor en fazla başim çok ağriyor ne zaman geçicek off iyice panik oldum başka bişey var kesin ondan geçmiyor diye üstelik daha 3. Günü hastalığımın :(