Guzelanne6 doğumun ertesi günü sarılığı başlamıştı oğlumun ve her gün kontrole çağırdılar. Kan uyuşmazlığımız olduğu için çabuk yükseliyordu. Böyle bi durum olmayan bebekler de süreç,kontroller nasıl işliyor bilmiyorum. Bebeğinizi kontrol edin vücudunu falan sarılık başlarsa zaten burun kenarlarından vs anlaşılıyor ve bebeğinizin üzerine sarı örtü,sarı kıyafet vs örtmeyin. Sarılığa bi faydası dokunmadığı gibi var olan sarılığı da fark etmenizi zorlaştırır gözünüz sarı renge alıştığı için. Sağlıkla büyütün yavrunuzu 💐