tekbebek Kızlar hower kurutma makinesi kullanıyorum eşimin kıyafetleri çekiyor bi önerisi olan var mı veya kurutma makinesi farklı olupta çekmeyen var mı yoksa hepsi mi aynı
Deletedmom_216 tekbebek benim ki hem yıkama hem kurutma makinasi benimkilerde cekiyodu ama devirini en dusuge aliuorum hep. Hem eskisi gibi kırışık olmuyo hemde cekme olmuyo☺️
merrv26 tekbebek benimkide profilo hiç çekmedi bugüne kadar pamuklu dolap kuruluğu değilde sentetik dolap kuruluğu seçin belki düzelir
Umutveannesi tekbebek pamuklu program kullanıyorsanız çekme yapar ben hiç pamukluya atmıyorum çeken kıyafet olmadı şimdiye kadar
Eda6714 tekbebek ben Beko kullanıyorum 1 ay oldu hiç çekme problemi yaşamadım kurulurken çekme olmaması için napabilirim dedim işi derecesini düşünebilirsiniz dedi ama gerek kalmadı çekmiyor işi derecesi varsa düşürebilirsiniz ısıyı biraz kurutma süresi uzuyor sadece
defnebak tekbebek dokuma kıyafetlerde benimkide çekti eşimin bir kazağı çekti ben giyinmeye başladım ama normal dokuma olmayan kıyefetler çekmedi dokumalar çekiuorsa sadece onları kurutmaya atmayın
maybeybi tekbebek vestel kullanıyorum, sentetik dolap kuruluğu ve kurutma seviyesini 2ye getiriyorum hiç çekmedi. Bebeğimin kıyafetlerini de alerji uzmanında ve narinde kurutuyorum onlarda çekmedi
Yesillhanim maybeybi merhaba bende Vestel kullanıyorum son zamanlarda nemli bıraktı birkaç kez karışık ayarda sizde böyle bir şey yaşadınız mı acaba bu arada çamaşırları program biter bitmez almadım ondan mı acaba
maybeybi Yesillhanim evet içinde o buharla 5 dk bile beklese tekrar nemleniyor, bir de çok kıyafet atarsam nemli kalıyor biraz.