Merhaba kızlar oğlum şuan 1 yaşında 1 ayda 3 kez grip oldu bi türlü atlatamadı antibiyotik falan kullandı haftaya yine kaptı biyerden hepte burun akıntısı hapşırık şeklinde ilerledi hastalığımız hiç ateş yapmadı geçen gün geçmiyo diye yine doktora çıkardım yakın zamanda antibiyotik kullandı diye sadece enfluvir reçete etti şurubu 3 gündür kullanıyorum ama ne zaman içirsem çocuk su gibi terliyor gerçekten başından akıyor dün saç kurutmayla kuruttum yamyaştı kafası terlediğinden kaynaklıda boğazında hırıltısı artıyor böyle terleme yaşayan var mı bıraksam mı ilacı kızımda hasta oldu onada içirdim onada aşırı terleme yaptı