2erkekannes menüleri paylaşırız , ben evde eliptik bisiklete biniyorum o yüzden bebeğim uyanmadan spor işini halletmem lazım her sabah sirkeli su içiyorum veya limonlu su kahvaltıyı da 9 10 gibi yapıyorum. Bazen dışarda işimiz olursa tost veya simit yiyorum işi orada karıştırıyorum işte , ama bu kez öğle arasını kaldırıyorum onun yerine su içiyorum dengelemeye çalışıyorum ama hamur işi dengelenmiyor. Akşam yemeğini az yiyorum bu kezde. Ama toplu yaparsak menülerle birlikte destek olarak belki düzen tuttururuz 10 kg hedefim vardı ama ben 5 kg verip göbeğimi toplasam yeterli korse kullanacağım birde korse tanga kilot 2 tane gün içinde de kullanacağım.