Merhabalar tuvalet eğitiminde 20 gün falan oluyor başlayalı ilk 5 gün kakasından zorlandık söylemedi yapmak istemedi altına yaptı kitap oyun her şeyi yaptık sonra kendi gelince söyledi tuvalete de yapıyordu sıkıntı yoktu geçen hafta hasta oldu ve o sıra çok inatlaşma ağlama dönemiydi kakasını bi anda söylemeden altına yapmaya başladı 3-4 gün sürdü böyle sonra geldi diye söylüyor evdeyken tuvalete yapıyor ama yine ben soruyorum geldi mi gidelim mi diyorum gidelim diyor yapıyor ama dışarı çıkınca oyuna dalıp asla yapmak istemiyor kenarda saklanıp altına yapıyor anlıyorum geldiğini yapalım diyorum gelmedi diyor bunu nasıl aşabiliriz başına gelip bu durumu çözen bi önerisi olan var mı