Bizdede aynı durum var. 1 ay 8 günlük oldum. Gece emer emmez yatağına koyuyorum hiç uyanmadan sallamadan uyuyor. Ama gündüz uyuması için sürekli ayağımda sallıyorum. Sallamadan uyumuyor memede uyukluyor ama yatağa koyunca ağlıyor. Gazlı bir bebek zaten zorla ayakta sallayarak uyutsamda sancısı giriyor uyanıyor. Gündüzleri ne yemek yiyebiliyorum ne lavaboya. Artkk gerilip ağlıyorum. Gazlı bebek olmasıda beni aşırı yoruyor. Yanımda kimsede yok zor oluyor en azından sallamadan uyusa