Bacım sen bensin 😅 Benim bebeğim de 2 ay 5 günlük. 10 gün önce bağırsak enfeksiyonu oldu, antibiyotiklik olduk. O kadar üzüldüm ki, iyileşene kadar hep kendimi suçladım bebeğimi koruyamadım diye. İyileşti şükür, şimdi de sürekli memede, veya oyun oynuyoruz. Sıfır uyku (gerçekten). Ve perişanlardayım.. büyüdükçe emme aralıklarının uzayacağı bilgisi benim bebeğime ulaşmamış galiba.. gündüz hiçbir şey yapamıyorum, tamamen onunla ilgilenmek gerekiyor, başından ayrılsam kıyamet kopuyor. Gece de gözlerini full açmış, gülüyor eğleniyor 😅 2lere 3lere kadar bakıyor, en sonunda memeyle kavga ede ede uyuyor. 2 saat falan..
Doktora sordum, uykuyu sevmiyor demekki, gülüp eğleniyorsa bir derdi yoktur, bebeğinizin uykuyla arası yoksa ona uyum sağlamayı öğreneceksiniz dedi. Çok şükür bir derdi olmasın, ama birazcık uyuyabilir bence.. uyusa iyi gelecek, hepimize 😅