Merhaba ben 37+5 de suyumun gelmesi ile doğum yaptım bebeğim doğduğunda ağlamadı hemen küveze aldılar enfeksiyonu varmış. Gebelik boyunca vajinal enfeksiyon vardı bende fitil kullandım kaç kez yine de geçmiş. İlk yapılan tahlilleri temizdi enfeksiyonu yüksekti yani drlar herhangi başka bi sorun çıkmaz dediler . Çok şükür 1 hafta sonra aldık bebeğimi 2 gün sonra çocuk doktoruna getirin dediler götürdük . Rop göz muayenesi , işitme testi yaptık geçti ama fakültede yine yapılıyormuş bugün oraya gidip sorduk doktor testi geçmiş ise sonraki test 6 aylık iken yapılıyor dedi. Çocuk doktoru sağlık bakanlığı bu tarz küvezde kalan çocukları riskli bebek grubuna alıyor bu bilgilendirmeleri yapmam gerek dedi . Göz muaynesi , işitme testi, nöroloji muayene , kalp doktoru görsün ve fizik tedavi dedi bi sorun olduğundan dolayı yapın demiyoruz ama bakanlık bilgilendirmeyi yapın dediği için söylüyorum dedi . Kafam çok karıştı yani erken doğum sayılmıyor küvezde kalan tüm çocuklar mı riskli bebek grubunda yardımcı olursanız sevinirim