aleynak14 Merhabalar kızım bugün 14 günlük oldu 4 günlükken göbek bağı düştü ama hala göbek deliğinde siyah kuru bı parca var gibi yani elimle almak istemiyorum zarar veririm diye normal mi değil mi anlayamadım ne zaman geçer