oioi Yanlız degilsiniz sevgili annemiz bizde 14 aylık olduk yeni resmen aç yaşıyor. Agzina aldığı şeyi de çıkartıp atiyor sizinde öyle mi ? Her gün yemek saatleri iskence olmaya başladı bizde :(
blogbyirosh oioi oioi @eslem2 @elifnsli merhaba sİzn bu ağzından atma durumu geçti mi 13 aylık kızım bu ara sürekli ne versem ağzında bir iki getirip göturuyor yutmadan dısarı atıyor çoğu zaman hiç dilini değdirdiği gibi kaşığı diliyle itiyor ek gıdayı asla veremiyorm 1 öğün bile yemiyor mama ile besleniyor şuan bir türlü anlamıyorum uğraş uğraş mahvetti beni
elifnsli 16 aylıgiz tam 3 aydır aynı sorunu yaşıyoruz defalarca post açtım yemek yedirmek işkence oldu artık çok üzülüyorum bu duruma herşeyi ağzından çıkarıyor dilinin ucunu degdirip bırakıyor
eslem2 blogbyirosh bu ara azı dişleri geliyor sanırım ondan dolayı pek bisey yemiyor çıkarıyor kızım 15 aylik bu arada
oioi blogbyirosh ara ara yapıyor sanırım diş döneminden dolayı yemek istemiyorlar . Cani isterse yiyor istemezse atıyor . Bence dönemsel bir şey geçecek inşallah kendinize dert etmeyin.
blogbyirosh eslem2 diş süreci mi bende anlamadm görünen birşey yok gibi damakta ama elleri de ağzında bu ara yana getirip parmağını yada bseyleri ısırıyor
blogbyirosh oioi olabilir ama bu süreçte püre verince çiğnemeyi unutur mu diyorm acaba tedirgin oluyorm taneli de verince dısarı ckarıyor hemen yemıyor
oioi blogbyirosh bence siz yılmadan sürekli teklif edin ve görmezden gelin çok tepki verirseniz sıkıntı yaşarsınız . Ben görmezden geldim o çıkardı ben yenisini verdim . Sıkıntıları geçince kendileri zaten yemek istiyor.