Kanalizee fazla veriyorsunuz demek ki sadece tadim ayinda henuz. Miktari azaltin duzelene kadar dulcosoft kullanin gaitayi yumusatan bitkisel bir surup doktor onerisiyle kullaniyorum ben de bebegime. 9 aya kadar azicik azicik verin doymasina gerek yok ana besini anne sutu ya da mama olmali. Sindirim sistemi ve boşaltım sistemi henuz yiyecege hazir değil bebislerimizin benmki de 6bucuk aylik, mamadan kabiz oldu degistirdim.