Kızlar oğlum 5 ay 16 günlük 1 hafta önce bakıcımızın kızı okuldan grip getirdi ve oğluma da bulaştı çok şükür atlattık ama balgam kaldı çocuğum öksürmekten perişan oluyor atamıyor balgamı sorum şu nebülizatöre serum fizyolojik koyup hava versem faydası olur mu yoksa oğlum küçük mü bunun için ?? Nasıl atacak balgamı bilmiyorum öksürdükçe korkuyor bebeğim var mı bir öneriniz