annesininaski_ Krem olan sehpanın üzere bebek bezinin olduğu poşeti koymuştum posstten artık terleyince pembe uzun bir şekilde boya lekesi çıkmış bu boyayı nasıl cikarabilirim.
annesininaski_ yagmur35yy Buraya yazdiktan sonra aklıma aseton dökmek geldi döktüm lekeler gitti 😆 Bugüne kadar boşuna üzülüyormuşum