Benim çocuğumunda cildi çok kuru, yoğun nemlendirme gerekebiliyor o yüzden ecowellin losyonunu kullanıyorum ben çok memnunum güzel nemlendiriyor cildi. İçeriği temiz alerjik bir durum da yaşamadık hiç ona bakabilirsin canım belki kullandığım krem hassasiyet yaratmış olabilir