Merhaba güzel anneler, doğum yaptığımdan beri çiğköfte yemiyorum içerisinde bolca baharat olduğu için bebeğe gaz yapar zararı olur diye ama canım çok istiyor artık 5 aylık olduk herhangi bir zararı olur mu acaba yememde, gaz yapıyor diye çikolatayı bile kesmiştim en sevdiğim çikolatanın tadı bile artık çok farklı geliyorrr:)