Ay kızlar geçen hafta çok yorgundum. Bebeğimde geceleri sürekli uyanıyordu. Bende dayanamadığım için yanıma alıp o emerken uyuyordum. Tabii eskiden böyle değildik gündüz uykularımızda da gece uykularımızda da emer yerine koyardım öyle uyurdu. Sanırım emerek uyumaya alıştı memede uyumak istiyor ben buna nasıl bir çözüm bulacağım ya 🥹