defnevedoruk Nikita evet gördüm🥰 2 tane bot almıştım daha giymedi bide ugg almak istiyorum bide simdi bunları gördüm ahabajaba
Nikita defnevedoruk ben geçen sene aldım öyle. Bir kere giydiremeden ayağı büyüdü. Tavsiye etmiyorum 😂
defnevedoruk Nacafa ışıkları beyazz mı? yanınca belli oluyor di mi güzelmiş bu ben böyle dümdüz beyaz seviyorum
Nacafa defnevedoruk evet ışıkları da beyaz yanınca belli ediyor kendini. Bende çok beğenerek almıştım her kombine de rahatlıkla uyuyor
Robinson Bizde viccodan yukarıdaki resimden olan ayakkabının siyahi var cok guzel yanıyor işiklar beyaz renkte
Duyulurum defnevedoruk yazın olmaz sıcak olur bunlar mevsimlik. Şu an giyiniyor ve baharda da giymişti. Yağmurda su geçirmedi.
gulirmak defnevedoruk vicconun beyaz pembe bot şeklinde olanı var ondan almıştık aşırı memnun kaldım 2 sene kullandı kızım
fisnereceli defnevedoruk benim kuzenimde var o kadar güzel ki :) evet maalesef büyük numaralar ben şimdiden bir tane oğlum için aldım 🙏🏻
defnevedoruk fisnereceli evet cok güzelmis ama benim ki 21-22 giyiyor taa ne zaman 28 giyer Allah bilir😂