duyguluanne Merhaba. Hanımlar , Biraz önce başlık açmıştım şimdi baktım döküntü de var doktora yazdım ama izindeymiş beni yönlendirecek ağzındaki yara ve döküntüler için ne gibi şeyler kullandınız acaba ?
3prenses1prenss duyguluanne karbonatli su ile temiz bir bezle sil demişti bizim doktor bende karadut özü vardı onu kullandım daha çok
BskSrc duyguluanne Ağız içi yaraya candipak kullanabilirsin. Bitkisel sprey. Doktuntuleri de kaşıntı rahatsiz edici boyutta değil ise iyi bir nemlendirici ile rahatlatabilirsin.
duyguluanne pasaklisinkukuli ağız için değil mi Allahtan evde vardı hemen verdim ama ellerdeki yaralar için ne yapılabilir acaba
gamzeasel93 Benim kızım 2.ye oldu suan sadece pomad krem alerji surubu kullaniyoruz karadutu bende denim
duyguluanne gamzeasel93 geçmiş olsun sizin çocuğunuz nasıl geçiyor ağır. Mı geçiyor hafif mi oğlum ilk defa geçiriyor
Mavigokyuzu Karadut özü ağız dokuntulerine birebir. Piyasadakiler biraz yapay yanlız biz eczaneden karadut şurubu almıştık küçük bir şişe de beze damlatıp ağzını silmiştim bir de metro marketten karadut un dondurulmuş olanını alıp yedirmistim sık sık
gamzeasel93 @“duyguluanne”#p33207873ilki hastanede yatarak gecti ama okadar döküntü yoktu bu seferki ateş yok ama döküntüleri cok