Kızlar, bebeğim 9 ay 10 günlük. 9. ay kontrolüne gittiğimizde doktor mamayı bıraktırmamı söyledi sadece sabah ilk uyandığında ve gece yatarken ver dedi sizce erken değil mi? hali hazırda zaten sabah kahvaltısı öğle yemeği aksam yemeği aralardada meyve yiyor ama genellikle uyutmadan önce biraz mama veriyordum ve içiyordu bazen emiyor gecede emiyor sizce ne yapmalıyım siz ne zaman bıraktınız mamayı? yada aranızda 9 aylık kontrolüne giden varsa doktorunuz ne önerdi ne söyledi paylaşırsanız sevinirim:)