Duygu_52AK Kızlar bugün bime gelen bi oyuncaktan aldım 20 parça diyor ama 18 çıktı sizinde öyle mi ona göre iadeye götürcem aynı oyundan alan var mı
Duyulurum Duygu_52AK iade alırlar ama şöyle bir durum var. Bütünüyle saymanız lazım. O küp de bir parça mesela. Hatta siz monteliyorsanız iki üç de olabilir
Laydaren Duygu_52AK Küpün her bölümünde 3 bölüm varsa 18 tane olması normal. Küpü de değerlendirmeye almışlardır. Küpün tek taraflı oynayan başlığı da çıkarılabilir parçaysa onu da saymışlardır.
Duygu_52AK Laydaren evet canım her bir yüzünde 3 bölüm var 4 tane yüzü var 1 tane de çıkmıyor ama kapağı var
endoplazmikretikulumiste Duygu_52AK kapak ve küpün kendisinide sayın mesela 2 adet tencere aldığınızda 4 parçadan oluşur onun gibi iki kapak iki tencere
Duygu_52AK endoplazmikretikulumiste canım kapağı açılıyor ama çıkmıyor onuda sayarlarsa birde küpü o zaman 20 oluyor küçük parçalar 18 tane
kbraalparslann Duygu_52AK Oynayan gözler çiflik hayvan Feridun Oral (Böcekler , yaban hayvanlar , taşıtlar) İzlemeyi bakmayı çok seven bir bebeğim var kitapları çok sevdi bakalım sıradaki kitaplar neler olacak 😍 Oyun halısı da istedim ama o kalmamış 🫠
Duygu_52AK kbraalparslann ne güzel canım baya birşey almışsın benimki baya büyüdü o yüzden istedi diye sadece onu aldım
babyyyy1 -sevimlipolyanna- oyuncak sepetini bugün çok aradım hiçbir bimde kalmamıştı nasıl güzel mi fotoğraf atabilir misiniz
yagizaliiii Duygu_52AK eksik parça değil küpün çıkan bir yüzü bir parça diğer yüzde bir parça olarak hesaplanıyor içinde de 18 parça var 20 oluyor eksik değil yani
aslymom Duygu_52AK farklı bir soru olacak bebeğiniz kaç aylık bizde böyle bir oyuncak aldık 7 aylık ağzına sokuyordu komple ağzına girdi parçası o an birden çıkardım sonra hepsini kaldırdım parçaların yani girmez falan diye düşünüyordum ama Allah korusun olabiliyor daha büyük parçalar olsa iyi olurmuş dikkat edin sizde
Duygu_52AK aslymom çok geçmiş olsun canım benim oğlum 3 yaşında ya istedi öyle aldım bende zaten bu tarz oyuncaklar 1 yaş üstü sizin bebeğiniz henüz bu tarz oyuncaklar için küçük siz yanındayken oynatırsınız Allah korusun kötü birşey olmamış